مزایای عصب کشی دندان

۵ بازديد

مزایای عصب کشی دندان
زمانی که معالجه ایفا شد، مریض دیگر حس درد نمی نماید.
به جهت خراش دادن شبکه و تمیز کردن آن از باکتریها تحت عنوان بخشی از بخش درمانی ریشه، از سرایت هرگونه عفونت داخلی پرهیز میشود.
این نوع معالجه به متوقف کردن تشکیل آبسه در حوالی نوک ریشه دندان امداد متخصص دندانپزشک  می‌نماید.
معالجه عصب کشی هیچ اثر منفی بر شم یا این که نیروی گاز تصاحب کردن شما نخواهد داشت. برای بهبودی بدون نقص دندان صرفا چندین روز مجال نیاز دارید.
اینگونه درمانی به شما قابلیت می دهد دندان خویش را به صورت و همت نخستین خویش در بیاورید و جویدن طبیعی خویش را نگهداری فرمایید.
استعمال از معالجه عصب کشی به شما قابلیت و امکان میدهد از دندانهای کناری در قبال جراحت نگهداری فرمایید.
معایب عصب کشی دندان
بعداز عصب کشی، یک مریض میتواند حس غم کرده یا این که حتی‌د‌ر طی یکسری روز نخستین، درد پاره ای را تجربیات نماید. مسکن‌های التیام دهنده درد می توانند به فرآیند تقابل با درد امداد نمایند.
این معالجه میتواند سبب به تغییر تحول رنگ دندان گردد.
صحیح بعداز معالجه، دندان ضعیف می گردد به همین ادله نباید با این سمت دهن طعام بجوید تاوقتی‌که به وسیله یک دندانپزشک تماماً ترمیم گردد.
متأسفانه، دندان زیر معالجه دیگر استحکام اساسی خویش را نخواهد داشت.
در بعضی مفاد استخراج به پاکیزگی ۱۰۰ ٪ شبکه ریشه دندان نا ممکن میباشد.
در صورتی‌که ترمیم پایانی به موقع کامل شدن نشود، عفونت مجدد به وجود می آید.
استعمال از مواد ارزان بها کیفیت خوب زیر می تواند باعث به جاری ساختن معالجه‌های مازاد در بعدی مجاورت خواهد شد.
یک شبکه مازاد یا این که نهفته شمارا وادار به معالجه دوباره می‌نماید.
با دور اندیشی از اثار منفی احتمالی، بیماران می بایست به دندانپزشک دارای شرایط خویش اعتقادوباور نمایند و دندان زیر معالجه را به طور ماهر تقویت نمایند تا در بعدی از رخنه‌ خوردگی آن دوری گردد. گزینش یک کارشناس که می تواند تمامی عملیات و معالجه‌های موردنیاز را به موقع اعمال دهد بر ذمه مریض میباشد.

چه‌طور دندانپزشکان پالپیت را تشخیص می دهند؟
یک کدام از وسیع ترین طرق تشخیص، محاسبه آلرژی دندان به وسیله دندانپزشکان میباشد. یکی‌از گونه های آزمایش‌های آلرژی دندان تست خمیر الکتریکی میباشد. این تست انتخاب می‌نماید که آیا پالپ شما هنوز زنده میباشد یااینکه عفونت به نکروز پالپ توسعه نموده است.

چه کسی معالجه‌های شبکه ریشه ای را جاری ساختن میدهد؟
دندانپزشکی که در معالجه عصب کشی متخصص است، اندودنتیست نامیده میشود. با این اکنون، هر دو دندانپزشک و اندودنتیست میتوانند این نوع معالجه را ایفا دهند. البته از‌آنجا که شبکه‌های ریشه تخصص آندودنتیست‌ها می باشند، آنان از تخصص بیشتر، علم عملی خیس و تجارب عالی درین نوع معالجه بهره مند میباشند. با این اوصاف عالی میباشد نزد دندانپزشک کارشناس بروید.

معالجه عصب کشی به چه شکل ایفا می گردد؟
در واقعیت، عصب کشی فقط یک کدام از گونه های معالجه‌هایی میباشد که با بافت قابل انعطاف یا این که پالپ در درون دندان‌ها راز و عمل دارااست. وقتی که یک دندان تماماً صورت گرفته و بالغ میباشد، به جهت بافت‌های دور و اطراف میتواند فارغ از پالپ زنده بماند. در پی، کل فرآیند جراحی شبکه ریشه را با هم تحقیق میکنیم.

اجرا اشعه ایکس دندانپزشکی
بی احساس
قرار دادن بند دندان
گشودن دندان و از در میان بردن پالپ عفونی
شستشوی شبکه
مهر و موم کردن دندان با گوتاپرکا(آب بندی دندان)
ترمیم دندان
مرحله شماره ۱: جاری ساختن اشعه ایکس دندانپزشکی
اشعه ایکس به اندودنتیست اذن میدهد تا زخم‌های پالپ را به وضوح چشم و صورت شبکه ریشه را تشخیص دهد. این تکنیک همینطور به دارای تخصص امداد می‌نماید تا محل عفونت و جراحت به استخوان دور و بر را شناسایی نماید.

مرحله شماره ۲: بی حسی
با وجود آنکه عصب داخلی معمولاً درین حالت مرده میباشد، البته گشوده هم دندانپزشک برای از در بین بردن هرگونه درد احتمالی، بی حسی تزریق می‌نماید.

مرحله شماره ۳: قرار دادن حایل دندان
بند دندان یک ورق لاستیکی برای اعتقاد و باور از ساخت و ساز منطقه کم آب در حوالی دندان اختلال دار میباشد. این بند از دسترسی بزاق به حوزه‌ زیر معالجه خودداری می‌نماید.

مرحله شماره ۴: مفتوح کردن دندان و از دربین بردن پالپ عفونی
اندودنتیست برای دسترسی به پالپ کثیف، سوراخی در دندان ساخت و ساز می‌نماید. از آن‌جا که بی حسی ایفا می گردد این مراحل هیچ دردی ساخت‌و‌ساز نمی نماید. بعداز شکاف کردن، کارشناس پالپ کثیف به باکتری‌ها را با شستشوی شبکه ریشه، بی نقص از در بین میبرد.

مرحله شماره ۵: شستشوی شبکه
در مواقعی که دندان شما دربردارنده عفونت داخلی میباشد، دندانپزشک باکتری‌های داخلی دندان را تمیز می‌نماید.. آن‌گاه دندان شما با یک ماده موقت ترمیم می گردد تا بقیه فرآیند در ویزیت آینده صورت پذیرد.

مرحله شماره ۶: آب بندی دندان
در‌این مرحله مواد موقت را از دندان بیرون کرده و با ماده مستمر جایگزین می‌نمایند و بعد از آن دندان مهر و موم میشود.

مرحله شماره ۷: ترمیم دندان
در مرحله انتها، دندانپزشک کاملا دندان زیر معالجه را بازیابی می‌نماید. در بخش اعظمی از مورد ها، روکش روی دندان‌ها قرار داده می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.